Медичний центр: Ен-Мед24

Товариство з обмеженою відповідальністю
"Ен-МЕД 24", КОД: 44323593

Ліцензія: Указ МОЗ України «Про ліцензування медичної практики» від 23.11.2021 року № 2605
За спеціальностями: Наркологія, Психіатрія, Сестринська справа

Р/С UAUA883052990000026005026718846
в АКБ "ПриватБанк"
ен-мед24
ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ ТА ЗАХИСТИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ КОРИСТУВАЧІВ

загальні положення

Управління даними www . simeon . net . ua (далі - «Сайт») здійснюється ТОВ «Ен-мед24», код ЄДРПОУ 44323593, юридичною особою, зареєстрованою та чинною відповідно до вимог законодавства України (далі - «Компанія»).

Компанія з великою повагою відноситься до конфіденційної (персональної) інформації всіх без винятку осіб, які відвідали Сайт, а також тих, хто користується сервісами, що надаються Сайтом; у зв'язку з чим Компанія прагне захищати конфіденційність персональних даних (відомостей або сукупності відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), тим самим створивши та забезпечивши максимально комфортні умови використання сервісів Сайту для кожного користувача.

Дана Політика конфіденційності та захисту персональних даних (далі - «Політика») встановлює порядок здійснення Компанією обробки персональних даних, види збираних персональних даних, цілі використання таких персональних даних, взаємодію Компанії з третіми особами, заходи безпеки для захисту персональних даних, умови доступу до персональних даних даних, а також контактну інформацію для користувача щодо отримання доступу, внесення змін, блокування або видалення своїх персональних даних та поводження з будь-якими питаннями, які можуть виникнути у Вас щодо практики захисту персональних даних.

Збір та використання персональних даних

Власником та розпорядником персональними даними користувачів Сайту є ТОВ "Ен-мед24".

При використанні користувачем сервісів Сайту Компанією здійснюється обробка даних користувача, а саме: - даних, що надаються користувачем при заповненні реєстраційних форм, так і в процесі користування сервісами; - файлів cookie ; - ір-адреси; - параметрів та налаштувань інтернет-браузерів ( User - agent ).

Компанія збирає лише ті персональні дані (наприклад, Ваше ім'я та прізвище, логін та пароль доступу, адресу електронної пошти, номер контактного телефону, дата народження, стать тощо), які свідомо та добровільно надані Вами як суб'єктом персональних даних з метою використання сервісів Сайту, що відповідно до вимог законодавства є згодою суб'єкта персональних даних на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої у цій Політиці метою їх обробки.

Під час відвідування Сайту фіксуються всі входи до системи. Інші відомості щодо трафіку користувача не обробляються та не зберігаються.

Звертаємо Вашу увагу: Компанія обмежується збиранням мінімального обсягу інформації, необхідного виключно для виконання запиту суб'єкта персональних даних. У будь-якому випадку, коли запитується необов'язкова інформація, користувач буде про це повідомлений в момент збору такої інформації.

Компанія не збирає будь-яку інформацію, щодо опрацювання якої законодавством встановлені певні вимоги, як то інформацію про расове або етнічне походження, про політичні, релігійні чи світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання у скоєнні злочину або засудження до кримінального. покаранню, а також дані щодо здоров'я, статевого життя, біометричних або генетичних даних (згідно зі статтею 7 Закону України «Про захист персональних даних»).

Компанія збирає дані щодо статистики відвідування Сайту. Інформація може містити інформацію про з'єднання, трафіку, браузер користувача, а також про дату, час, тривалість роботи в мережі Інтернет та знаходження на Сайті.

Обробка персональних даних

Обробка та зберігання даних персональних даних здійснюється в дата-центрах, де розміщується обладнання, що забезпечує функціонування сервісів Сайту. Надані персональні дані обробляються та можуть зберігатися у Базі персональних даних або в окремій таблиці Бази даних Сайту.

Цілі використання персональних даних

Ваші персональні дані використовуються для забезпечення надання Інтернет-сервісів Сайту, обміну інформацією / новинами, відносин у сфері реклами та комунікації відповідно до виконання законів України, в тому числі, але не виключно: «Про захист персональних даних», «Про ратифікацію Конвенції про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних та Додаткового протоколу до Конвенції про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних щодо органів нагляду та транскордонних потоків даних», «Про інформацію», «Про рекламу», «Про телекомунікації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів», а також відповідно до Правил використання Сайту та інших актів, що регулюють діяльність Компанії.

Термін зберігання персональних даних

Персональні дані зберігаються протягом терміну трохи більше, ніж це необхідно з метою їх обробки.

Після того, як суб'єкт персональних даних перестає бути користувачем Сайту шляхом видалення свого облікового запису на Сайті, його персональні дані також автоматично видаляються.

Використання файлів cookie

Cookie - це текстовий файл або файли, що містять невеликий обсяг інформації, які надсилаються веб-браузеру та зберігаються на пристрої користувача. До таких пристроїв можна віднести комп'ютер, мобільний телефон або інший пристрій, за допомогою якого користувач відвідує веб-сайт.

Файли cookie можуть бути вічними (вони називаються постійними файлами cookie ) і зберігаються в комп'ютері, доки користувач їх не видалить, або тимчасовими (такі файли cookie називаються сесійними), тобто вони зберігаються лише до закриття браузера. Крім того, файли cookie діляться на основні (вони встановлюються безпосередньо відвідуваним Сайтом) та сторонні (встановлюються іншими сайтами).

Важливо:

  • при повторному відвідуванні користувачем Сайту дані файлів cookie оновлюються;
  • в більшості випадків, веб-браузер за замовчуванням дозволяє автоматичне збереження файлів cookie на пристрої користувача;
  • відключення файлів cookie може призвести до обмеження доступу до опублікованих матеріалів та/або неповноцінного функціонування сервісів Сайту.
  • Компанія піклується про своїх користувачів і намагається зробити перебування на Сайті максимально комфортним, і для цього Компанії необхідно за допомогою файлів cookie проаналізувати поведінку, уподобання та інтереси користувача. Такий аналіз допоможе Компанії покращити досвід взаємодії з Сайтом, визначити найзручніший інтерфейс та навігацію Сервісу.
Відповідно до класифікації Міжнародної торгової палати ( International Chamber of Commerce ), Компанія використовує такі категорії файлів cookie :

Строго необхідні файли cookie - потрібні для переміщення користувачем по веб-сторінці та при використанні певних сервісів, наприклад, для доступу до захищених сторінок, реєстрації та авторизації, здійснення пошуку по Сайту. Також здійснюють запам'ятовування попередніх дій користувача під час переходу на попередню сторінку у тій самій сесії.

Експлуатаційні файли cookie – агрегують інформацію про те, як використовується Сайт. Ці дані зберігаються на пристрої користувача між сеансами браузера. Прикладами таких даних можуть бути такі метрики: час перебування на Сайті, найчастіше відвідувані сторінки, розуміння, які саме розділи та сервіси сайту були найбільш цікавими для користувача, наскільки ефективна та чи інша рекламна та/або маркетингова кампанія тощо.

Вся інформація, зібрана за допомогою експлуатаційних файлів cookie , призначена для статистичних та аналітичних завдань. Деякі дані файлів cookie можуть надаватися третім сторонам, які мають дозвіл з боку веб-ресурсу, і виключно для зазначених вище цілей.

Функціональні файли cookie - використовуються для збереження настройок або конфігурацій, які зберігаються на пристрої користувача між сеансами веб-браузера. Прикладами таких даних можуть бути такі метрики: ім'я користувача, фото у профілі, інформація за залишеними коментарями, мова сайту, місцезнаходження, відомості про те, чи надавалася користувачеві будь-яка інформація або вибрані переваги раніше, а також інші параметри налаштування Сайту.

Дані файли cookie також дозволяють користувачам дивитися відео, брати участь в інтерактивах (опитування, голосування) та взаємодіяти з соціальними мережами.

Щоб зробити приємнішими враження після відвідування ресурсу, зазначені файли cookie запам'ятовують надану користувачем інформацію, підвищуючи ефективність взаємодії з Сайтом.

Деякі дані файлів cookie можуть надаватися третім сторонам, які мають дозвіл з боку веб-ресурсу, і виключно для зазначених вище цілей.

Цільові файли cookie – використовуються для надання контенту, який може зацікавити користувача. Ці дані зберігаються на пристрої користувача між сеансами браузера. Прикладами таких даних можуть бути такі метрики: відстеження рекомендованого текстового, графічного, аудіо та відеоматеріалу з метою уникнення повторного показу, управління цільовою рекламою, оцінка ефективності рекламних кампаній, інформація про відвідування користувачем інших ресурсів при переходах, а також інші параметри налаштування Сайту.

Сайт може ділитися цією інформацією з іншими сторонами, включаючи медіа-клієнтів, рекламодавців, агентств та партнерів із суміжних бізнесів для того, щоб вони надавали якісну рекламу, що таргетує.

Cookie - файли сторонніх сервісів та сервісів аналітики:

Для оперативної доставки, більш якісного відображення та детального аналізу контенту на Сайті, Компанія користується послугами, які є власністю інших сторонніх компаній, таких як Facebook , Twitter , Instagram , Alphabet Inc. , Gemius та інші.

Наведені як приклад компанії можуть використовувати файли cookie на пристрої користувача під час роботи на Сайті.

Слід звернути увагу на те, що Сайт не може вплинути на роботу файлів cookie , які використовуються цими сервісами. Усі необхідні відомості про їхнє використання можна дізнатися, відвідавши відповідний ресурс.

Умови використання Google Analytics - http :// www . google . com / analytics / terms / ru . html

Керування файлами cookie :

Основні веб-браузери (наведені нижче) налаштовані на автоматичний прийом файлів cookie . Щоб вимкнути їх, скористайтеся функцією довідки у своєму браузері. Довідку можна викликати через меню або за допомогою кнопки F1 .

  • Microsoft Edge - https://privacy.microsoft.com/ru-ru/privacystatement
  • Mozilla Firefox - https://www.mozilla.org/ru/privacy/websites/#cookies
  • Google Chrome — https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=ua
  • Opera - http://help.opera.com/Windows/11.50/ua/cookies.html
  • Safari for macOS - https://support.apple.com/kb/PH21411?locale=en_US

Важливо:

конфігурація параметрів файлів cookie для веб-браузерів мобільних пристроїв може відрізнятися;

Варто нагадати, що повноцінна робота з Сайтом доступна лише при використанні файлів cookie ;

відключення файлів cookie може призвести до обмеження доступу до змісту та неповноцінного функціонування сервісів Сайту.

Щоб звернутися до Компанії щодо використання файлів cookie , надішліть повідомлення електронною поштою на help - me @ simeon . net . ua

Якщо користувач не включає використання файлів cookie або навмисно видаляє всі файли cookie зі свого веб-браузера, то при подальшому відвідуванні Сайту користувачеві буде повторно запропоновано увімкнення та використання файлів cookie .

Інформація про користувачів, отримана за допомогою файлів cookie , не продається і не розповсюджується у відкритому доступі, а також є власністю компанії, якій належить ресурс.

Взаємодія Сайту з іншими ресурсами

При використанні користувачем сервісів, на сторінках Сайту можуть бути присутні коди інших Інтернет-ресурсів та третіх осіб, внаслідок чого такі Інтернет-ресурси та треті особи отримують Ваші дані. Отже, ці Інтернет-ресурси можуть отримувати та обробляти інформацію про те, що Ви відвідали ці сторінки, а також іншу інформацію, яку передає браузер користувача. Такими Інтернет-ресурсами можуть бути:

  • системи банеропоказів (наприклад, DoubleClick for Publishers , Admixer , AdRiver та ін.)
  • соціальні плагіни мереж (наприклад, Discus , Facebook , Twitter , Google+ ).

Використання зазначених сервісів Компанії необхідно для оперативного аналізу відвідувань Сайту, внутрішньої та зовнішньої оцінки відвідуваності Сайту, глибини перегляду, активності користувачів. Дані, отримані від зазначених послуг, Компанія не зберігає і не обробляє.

Відповідно, якщо користувач через будь-які причини не бажає, щоб зазначені сервіси отримували доступ до його персональних даних, користувач може за власним бажанням вийти зі свого облікового запису або профілю, очистити файли cookie (через свій браузер).

Безпека неповнолітніх

Сайт не призначено для неповнолітніх користувачів. Компанія дуже серйозно ставиться до питань безпеки, особливо щодо осіб, які не досягли повноліття, у зв'язку з чим, зі свого боку, Компанія звертається до батьків з проханням пояснити своїм дітям питання безпеки в Інтернеті, їхню конкретну мету та необхідність використання тих чи інших сервісів. сайту.

Взаємодія Компанії з третіми особами щодо персональних даних

Компанія не здійснює передачу персональних даних третім особам, крім випадків, коли така передача є вимогою законодавства, на прохання суб'єкта персональних даних або інших випадках, викладених у цій Політиці. Компанія розуміє, що особиста інформація є цінністю та невід'ємним змістом, у тому числі, особистих немайнових прав будь-якої фізичної особи, і тому вживає всіх можливих заходів для захисту особистої інформації користувачів, яка добровільно та усвідомлено передається останніми Компанії.

На Сайті можуть бути посилання на інші веб-сайти (виключно з інформаційною метою). При переході за посиланням на інші веб-сайти дія цієї Політики на такі сайти не поширюватиметься. У зв'язку з чим Компанія рекомендує ознайомитися з політикою у сфері конфіденційності та персональних даних кожного сайту перед тим, як передавати персональні дані, за якими Ви можете бути ідентифіковані.

Конфіденційність активності суб'єкта персональних даних на Сайті

Відомості про активність (трафік) на Сайті користувачів, які проходять через мережу, або електронну пошту користувача, захищені відповідно до законодавства. Тобто Компанія жодним чином або способом не порушує таємницю «активності» користувача при використанні останніх сервісів Сайту.

Захист персональних даних

Компанія використовує загальноприйняті стандарти технологічного та операційного захисту інформації та персональних даних від втрати, неправильного використання, зміни чи знищення. Однак, незважаючи на всі зусилля, Компанія не може гарантувати абсолютну захищеність від будь-яких загроз, що виникають за межами регулювання Компанії.

Компанія забезпечує застосування всіх відповідних зобов'язань щодо дотримання конфіденційності, а також технічних та організаційних заходів безпеки для запобігання несанкціонованому або незаконному розголошенню або обробці такої інформації та даних, їх випадкової втрати, знищення або пошкодження.

Компанія надає доступ до інформації та персональних даних лише уповноваженим співробітникам, які дали згоду на забезпечення конфіденційності такої інформації та даних відповідно до вимог Компанії.

Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи допускається у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) на користь національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Умови доступу до персональних даних

Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди користувача, наданого власнику персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.

Користувач має право на отримання будь-яких відомостей про себе у будь-якого суб'єкта відносин, пов'язаних з персональними даними, за умови вказівки прізвища, імені та по батькові, місця проживання (місця перебування) та реквізитів документа, що засвідчує фізичну особу, яка подає запит, крім випадків, встановлених законом .

Доступ користувача до даних про себе здійснюється безкоштовно.

Відстрочення доступу користувача до своїх особистих даних не допускається.

Відстрочення доступу до персональних даних третіх осіб допускається у випадку, якщо необхідні дані не можуть бути надані протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. У цьому загальний термін вирішення питань, порушених у запиті, неспроможна перевищувати сорока п'яти календарних днів.

Повідомлення про відстрочення доводиться до відома третьої особи, яка подала запит, у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження такого рішення.

Рішення про відстрочення або відмову у доступі до персональних даних може бути оскаржене до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або через суд.

Права суб'єкта персональних даних

Компанія доводить до Вашої інформації про Ваші права як суб'єкта персональних даних, які врегульовані Законом України «Про захист персональних даних», а саме:

  • знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника або розпорядника персональних даних або надати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим їм особам, крім випадків, встановлених законом;
  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані;
  • на доступ до своїх персональних даних;
  • отримувати не пізніше ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
  • пред'являти мотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • пред'являти мотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно або є недостовірними;
  • на захист своїх персональних даних від незаконного оброблення та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням або несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, які є недостовірними або ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  • звертатися зі скаргами на опрацювання своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду;
  • застосовувати засоби правового захисту у разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • вносити застереження щодо обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  • відкликати згоду на обробку персональних даних;
  • знати механізм автоматичного оброблення персональних даних;
  • на захист від автоматизованого рішення, що має правові наслідки.

Для оновлення, отримання доступу, внесення змін, блокування або видалення своїх персональних даних, відкликання згоди на обробку персональних даних, що Вами надано Компанії відповідно до цієї Політики, або у разі наявності будь-яких зауважень, побажань чи претензій щодо Ваших персональних даних, що обробляються Компанією, будь ласка, звертайтесь до Компанії: електронною поштою на help - me @ simeon . net . ua .

Зміна Політики

У цю Політику періодично та без попереднього повідомлення користувача про це можуть вноситись зміни та доповнення, у тому числі, за зміни вимог законодавства.

У разі внесення істотних змін до цієї Політики Компанією буде розміщено повідомлення на Сайті та вказано термін набуття чинності цими змінами. Якщо протягом зазначеного терміну Ви не відмовитесь від їх прийняття у письмовій формі, це означатиме, що Ви погоджуєтесь із відповідними змінами Політики.

Правила внутрішнього розпорядку

Правила внутрішнього розпорядку медичного центру для пацієнтів

  1. Правила внутрішнього розпорядку медичного центру для пацієнтів (далі — Правила) є організаційно-правовим документом, що регламентує відповідно до законодавства України у сфері охорони здоров'я поведінку пацієнта під час перебування в медичному центрі Універсум Клінік (далі – Клініка), а також інші питання, що виникають між учасниками правовідносин – пацієнтом (його представником) та Клінікою.
  2. Ці Правила обов'язкові для персоналу та пацієнтів, а також інших осіб, які звернулися до організації або її структурного підрозділу, розроблені з метою реалізації передбачених законом прав пацієнта, створення найбільш сприятливих можливостей надання пацієнтові своєчасної медичної допомоги належного обсягу та якості.
  3. У приміщеннях Клініки та її структурних підрозділах забороняється:
  • перебування у верхній одязі ;
  • куріння в будинках та приміщеннях організації, за винятком спеціально відведених для цього місць;
  • розпивання спиртних напоїв ;
  • вживання наркотичних засобів, психотропних та токсичних речовин;
  • поява у стані алкогольного, наркотичного та токсичного сп'яніння, за винятком необхідності в екстреній та невідкладній медичній допомозі;
  • користування службовими телефонами .
  1. При зверненні за медичною допомогою до Клініку та її структурних підрозділів пацієнт зобов'язаний:
  • дотримуватися внутрішнього порядку роботи Клініки, тиші, чистоти та порядку;
  • виконувати вимоги пожежної безпеки. У разі виявлення джерел пожежі, інших джерел, що загрожують громадській безпеці, пацієнт повинен негайно повідомити про це персонал організації;
  • виконувати вимоги та розпорядження лікаря;
  • співпрацювати з лікарем на всіх етапах надання медичної допомоги;
  • шанобливо ставитися до медичного персоналу, виявляти доброзичливе та ввічливе ставлення до інших пацієнтів;
  • режно ставитись до майна Клініки та майна інших пацієнтів, не залишати особисті речі без нагляду.
  1. В амбулаторно-поліклінічних підрозділах пацієнтам надається первинна медико-санітарна та спеціалізована допомога безпосередньо у Клініці або вдома.
  2. За необхідності надання амбулаторно-поліклінічної допомоги пацієнт звертається до call - центру або на ресепшен Клініки, які забезпечують запис пацієнтів на прийом до лікаря-фахівця або реєстрацію виклику лікаря додому. Попередній запис на прийом до лікаря-фахівця здійснюється як при безпосередньому зверненні пацієнта, так і по інших каналах зв'язку (по телефону/ через програми для спілкування за допомогою повідомлень та дзвінків Viber , WhatsApp , Messenger та інші).

При первинному зверненні співробітник Клініки заводить на пацієнта медичну картку у паперовому та електронному вигляді.

При першому відвідуванні Клініки пацієнт заповнює форму медичного опитувальника, анкету, форму інформаційної згоди на діагностичні та лікувальні процедури, а також форму письмової згоди на обробку персональних даних. Форму медичного опитувальника можна завантажити заздалегідь за посиланням та принести її вже у заповненому вигляді. За потреби з пацієнтом укладається договір на надання медичних послуг.

  1. Інформацію про час прийому лікарів усіх спеціальностей із зазначенням годин прийому, а також про правила виклику лікаря додому, про порядок попереднього запису на прийом до лікарів, про час та місце прийому пацієнтів головним лікарем, пацієнт може отримати у будь-якого співробітника ресепшен в усній чи письмовій формі.
  2. Направлення на госпіталізацію пацієнтів, які потребують планового або екстреного стаціонарного лікування, здійснюється лікарем після попереднього обстеження.
  3. При амбулаторному лікуванні (обстеженні) пацієнт, зокрема, зобов'язаний:
  • бути на прийом до лікаря у призначені дні та години;
  • дотримуватися лікувально-охоронного режиму, запропонованого лікарем.
  1. Порушення Правил внутрішнього розпорядку, лікувально-охоронного, санітарно-протиепідеміологічного режимів та санітарно-гігієнічних норм тягне за собою відповідальність, встановлену законодавством України.
  2. Недотримання пацієнтом Правил внутрішнього розпорядку або невиконання пацієнтом медичних приписів лікаря дає право лікареві відмовитися від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожуватиме життя хворого та здоров'ю населення.

  3. Лікар не несе відповідальності за здоров'я хворого у разі відмови останнього від медичних розпоряджень або порушення пацієнтом встановленого для нього режиму.
Права та обов'язки пацієнта та родичів

Правила внутрішнього розпорядку медичного центру для пацієнтів

  1. Правила внутрішнього розпорядку медичного центру для пацієнтів (далі — Правила) є організаційно-правовим документом, що регламентує відповідно до законодавства України у сфері охорони здоров'я поведінку пацієнта під час перебування в медичному центрі Універсум Клінік (далі – Клініка), а також інші питання, що виникають між учасниками правовідносин – пацієнтом (його представником) та Клінікою.
  2. Ці Правила обов'язкові для персоналу та пацієнтів, а також інших осіб, які звернулися до організації або її структурного підрозділу, розроблені з метою реалізації передбачених законом прав пацієнта, створення найбільш сприятливих можливостей надання пацієнтові своєчасної медичної допомоги належного обсягу та якості.
  3. У приміщеннях Клініки та її структурних підрозділах забороняється:
  • перебування у верхній одязі ;
  • куріння в будинках та приміщеннях організації, за винятком спеціально відведених для цього місць;
  • розпивання спиртних напоїв ;
  • вживання наркотичних засобів, психотропних та токсичних речовин;
  • поява у стані алкогольного, наркотичного та токсичного сп'яніння, за винятком необхідності в екстреній та невідкладній медичній допомозі;
  • користування службовими телефонами .
  1. При зверненні за медичною допомогою до Клініку та її структурних підрозділів пацієнт зобов'язаний:
  • дотримуватися внутрішнього порядку роботи Клініки, тиші, чистоти та порядку;
  • виконувати вимоги пожежної безпеки. У разі виявлення джерел пожежі, інших джерел, що загрожують громадській безпеці, пацієнт повинен негайно повідомити про це персонал організації;
  • виконувати вимоги та розпорядження лікаря;
  • співпрацювати з лікарем на всіх етапах надання медичної допомоги;
  • шанобливо ставитися до медичного персоналу, виявляти доброзичливе та ввічливе ставлення до інших пацієнтів;
  • режно ставитись до майна Клініки та майна інших пацієнтів, не залишати особисті речі без нагляду.
  1. В амбулаторно-поліклінічних підрозділах пацієнтам надається первинна медико-санітарна та спеціалізована допомога безпосередньо у Клініці або вдома.
  2. При необхідності надання амбулаторно-поліклінічної допомоги пацієнт звертається до call - центру або на ресепшен Клініки, які забезпечують запис пацієнтів на прийом до лікаря-фахівця або реєстрацію виклику лікаря додому. Попередній запис на прийом до лікаря-фахівця здійснюється як при безпосередньому зверненні пацієнта, так і по інших каналах зв'язку (по телефону/ через програми для спілкування за допомогою повідомлень та дзвінків Viber , WhatsApp , Messenger та інші).

При первинному зверненні співробітник Клініки заводить на пацієнта медичну картку у паперовому та електронному вигляді.

При першому відвідуванні Клініки пацієнт заповнює форму медичного опитувальника, анкету, форму інформаційної згоди на діагностичні та лікувальні процедури, а також форму письмової згоди на обробку персональних даних. Форму медичного опитувальника можна завантажити заздалегідь за посиланням та принести її вже у заповненому вигляді. За потреби з пацієнтом укладається договір на надання медичних послуг.

  1. Інформацію про час прийому лікарів усіх спеціальностей із зазначенням годин прийому, а також про правила виклику лікаря додому, про порядок попереднього запису на прийом до лікарів, про час та місце прийому пацієнтів головним лікарем, пацієнт може отримати у будь-якого співробітника ресепшен в усній чи письмовій формі.
  2. Направлення на госпіталізацію пацієнтів, які потребують планового або екстреного стаціонарного лікування, здійснюється лікарем після попереднього обстеження.
  3. При амбулаторному лікуванні (обстеженні) пацієнт, зокрема, зобов'язаний:
  • бути на прийом до лікаря у призначені дні та години;
  • дотримуватися лікувально-охоронного режиму, запропонованого лікарем.
  1. Порушення Правил внутрішнього розпорядку, лікувально-охоронного, санітарно-протиепідеміологічного режимів та санітарно-гігієнічних норм тягне за собою відповідальність, встановлену законодавством України.
  2. Недотримання пацієнтом Правил внутрішнього розпорядку або невиконання пацієнтом медичних приписів лікаря дає право лікареві відмовитися від подальшого ведення пацієнта, за умови, що це не загрожуватиме життя хворого та здоров'ю населення.
  3. Лікар не несе відповідальності за здоров'я хворого у разі відмови останнього від медичних розпоряджень або порушення пацієнтом встановленого для нього режиму.

Солдат Р.В.

Договір публічної оферти

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ен-мед24», в особі Директора Солдатова Романа Валерійовича, що діє на підставі Статуту з одного боку (далі - Установа охорони здоров'я) та фізична особа, яка звернулася до Установи охорони здоров'я для отримання медичних послуг (далі - Пацієнт), надалі разом Сторони, а окремо - Сторона, уклали цей Публічний договір про надання медичних послуг (далі - договір) про наступне:

  1. Предмет договору

1.1. Установа охорони здоров'я в порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов'язується надати Пацієнту медичні послуги, передбачені Прейскурантом медичних послуг, на підставі усного або письмового звернення Пацієнта, а Пацієнт зобов'язується прийняти та сплатити надані медичні послуги.

1.2. Медичні послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров'я та/або локальних протоколів медичної допомоги, затверджених у встановленому порядку. Якість медичних послуг, що надаються, має відповідати вимогам законодавства України.

1.3. Надання медичних послуг здійснюється відповідно до інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення діагностики, лікування та проведення операції та знеболювання, яка оформляється у встановленій законодавством України формі перед наданням першої медичної послуги.

1.4. Установа охорони здоров'я гарантує, що вся інформація про Пацієнта, що містить лікарську та/або іншу конфіденційну інформацію, використовуватиметься відповідно до принципів дотримання таких таємниць та відповідно до вимог законодавства України та міжнародного законодавства.

1.5. Місцем надання послуг є :

  • Київська обл. с. Мила, вул. Європейська 3-м.
  1. Права та обов'язки Сторін

2.1. Права Установи охорони здоров'я:

2.1.1. На оплату наданих послуг

2.1.2. Вести фото та/або відео фіксацію процесу надання медичних послуг та надалі використовувати знеособлені результати такої фіксації у рекламних, навчальних та інших цілях, що не суперечать законодавству України.

2.1.3. Відмовитись від надання медичних послуг у разі порушення Пацієнтом умов цього Договору.

2.1.4. Якщо інформація про хворобу пацієнта може погіршити стан його здоров'я або пошкодити процес лікування, Установа охорони здоров'я має право надати неповну інформацію про стан здоров'я пацієнта, обмежити можливість його ознайомлення з окремими медичними документами.

2.2. Обов'язки Установи охорони здоров'я:

2.2.1. Надавати Пацієнту медичні послуги належної якості у порядку та на умовах, визначених цим Договором.

2.2.2. Використовувати лікарські засоби та вироби медичного призначення, дозволені для використання в Україні.

2.2.3. Вести та зберігати медичну документацію та звітність відповідно до вимог законодавства України.

2.2.4. Зберігати лікарську таємницю відповідно до положень чинного законодавства України.

2.3. Права Пацієнта:

2.3.1. Отримати медичні послуги належної якості.

2.3.2. Одержувати достовірну та повну інформацію про стан свого здоров'я, у тому числі знайомитись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров'я, що зберігаються у закладах охорони здоров'я.

2.3.3. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (у тому числі для життя та здоров'я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні медичних послуг.

2.3.4. Вимагати заміни лікаря.

2.3.5. Мати право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагнозу, а також про відомості, отримані під час його медичного обстеження.

2.3.6. Отримувати достовірну та повну інформацію про умови надання, зміст, обсяг та вартість послуг.

2.4. Обов'язки Пацієнта:

2.4.1. Неухильно дотримуватися усних або письмових приписів та рекомендацій лікарів Установи охорони здоров'я.

2.4.2. Надавати оригінали або копії документів, що містять інформацію про стан свого здоров'я, які необхідні Установі охорони здоров'я для надання медичних послуг.

2.4.3. Оплачувати вартість медичних послуг у порядку та на умовах, визначених цим Договором.

2.4.4. Прибуття до місця надання медичних послуг у дату та час надання медичних послуг, визначених відповідно до п. 3.2. справжньої угоди.

2.4.5. До початку надання медичних послуг повідомити Установу охорони здоров'я весь перелік лікарських засобів, що застосовуються Пацієнтом, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні або специфічні реакції на лікарські засоби та продукти харчування, та іншу істотну інформацію про стан свого здоров'я.

2.4.6. У разі порушення або неможливості дотримання Пацієнтом Плану лікування, якщо такий надавав Пацієнту, повідомити про це Установу охорони здоров'я.

2.4.7. Повідомляти Установу охорони здоров'я про покращення або погіршення самопочуття, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану свого здоров'я протягом терміну лікування.

  1. Порядок надання та прийому медичних послуг

3.1. Медичні послуги надаються медичними працівниками Установи охорони здоров'я, які мають відповідну спеціальну освіту та відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.

3.2. Надання послуг здійснюється за попереднім записом до Установ охорони здоров'я. Пацієнт під час запису може вибрати день і час прийому з вільних місць у графіку. Надання медичних послуг без попереднього запису можливе виключно у разі відсутності попереднього запису на даний момент інших пацієнтів.

3.3. До початку надання медичних послуг Лікуючий лікар повідомляє Пацієнту перелік, склад та вартість усіх медичних послуг, надання яких Лікуючий лікар вважає за доцільне, та в усній формі погоджує з Пацієнтом перелік та вартість усіх медичних послуг, які будуть надані закладами охорони здоров'я за призначенням цього лікаря.

3.4. Дата та час надання медичної послуги може бути змінено з ініціативи Пацієнта до терміну надання такої послуги.

3.5. Дата та час надання медичної послуги може бути змінено за ініціативою Установи охорони здоров'я, якщо:

3.5.1. Стан здоров'я Пацієнта перед початком надання медичної послуги виключає її надання або значно збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю або здоров'ю Пацієнта або інших тяжких або негативних наслідків.

3.5.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання медичної послуги закладів охорони здоров'я.

3.6. Установа охорони здоров'я має право відмовити у наданні медичної послуги, якщо:

3.6.1. Пацієнт цурається оплати медичної послуги;

3.6.2. Пацієнт перебуває у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння та/або порушує правила перебування в закладах охорони здоров'я;

3.6.3. Пацієнт не здійснив попередній запис у порядку, встановленому у п. 3.2. Договору;

3.6.4. Пацієнт не з'явився на узгоджене у порядку, встановленому у п. 3.2. Договору час, або запізнився більш ніж на 15 хвилин;

3.6.5. Пацієнт не виконує медичних розпоряджень лікарів Установи охорони здоров'я;

3.6.6. Надання послуг конкретному Пацієнту неможливе через відсутність необхідних спеціалістів та/або обладнання.

3.7. Прийом-передача наданих медичних послуг здійснюється в усній формі або на вимогу Пацієнта шляхом оформлення Акту приймання-передачі наданих медичних послуг (далі - Акт приймання-передачі), який складено Установою охорони здоров'я у двох примірниках та надається Пацієнту для підписання.

3.8. Пацієнт зобов'язаний підписати обидва екземпляри Акту приймання-передачі або надати письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі.

3.9. У разі якщо Пацієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання Акту приймання-передачі, медична послуга вважається належним чином наданою Установою охорони здоров'я та належним чином прийнята Пацієнтом.

3.10. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання Акту приймання-передачі, Установа охорони здоров'я протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та у письмовій формі повідомляє Пацієнта про результати розгляду.

3.11. У разі надання Пацієнту відстрочення/розстрочення оплати медичних послуг, складання Акту приймання-передачі є обов'язковим. При цьому в Акті фіксується неоплачена вартість медичної послуги та терміни її оплати Пацієнтом.

3.12. Якщо Пацієнту Установи охорони здоров'я надано кілька медичних послуг, Установа охорони здоров'я має право скласти один Акт приймання-передачі у двох примірниках, в якому вказати весь перелік медичних послуг, що надаються.

3.13. Пацієнт підтверджує, що Установою охорони здоров'я йому роз'яснено права та обов'язки, встановлені законодавством України.

  1. Порядок оплати послуг

4.1. Загальна вартість послуг визначається відповідно до визначеної Прейскурантом Установи охорони здоров'я цін на послуги. Пацієнт може ознайомитися з чинним Прейскурантом безпосередньо під час реєстрації або за телефоном Установи охорони здоров'я.

4.2. Оплата наданих медичних послуг здійснюється Пацієнтом після або в окремих обумовлених сторонами випадках до початку надання медичних послуг шляхом:

4.2.1. Здійснення Пацієнтом оплати у готівковій формі до каси Установи охорони здоров'я.

4.2.2. Здійснення Пацієнтом платежу за допомогою платіжної картки з використанням платіжного пристрою банку Установи охорони здоров'я;

4.2.3. Здійснення Пацієнтом безготівкової сплати на розрахунковий рахунок Установи охорони здоров'я.

4.3. Право вибору методу оплати належить Пацієнту. Установа охорони здоров'я має право відмовити Пацієнту у виборі способу оплати лише у разі тимчасової технічної неможливості здійснення оплати у певний спосіб (у тому числі, але не виключно - несправність платіжного пристрою банку).

4.4. Пацієнту може надаватись знижка на вартість медичної послуги, розмір якої визначається у порядку, встановленому Установою.

4.5. Пацієнту може надаватися відстрочка/розстрочка оплати медичних послуг, при цьому Пацієнт зобов'язаний підписати письмове зобов'язання. Рішення про надання відстрочки/розстрочки оплати медичних послуг приймається за зверненням Пацієнтом закладу охорони здоров'я. При цьому прийняття такого рішення є правом, а не обов'язком Установи охорони здоров'я.

  1. Відповідальність сторін

5.1. За невиконання або неналежне виконання прийнятих на себе зобов'язань Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним законодавством України.

5.2. Сторона не несе відповідальності за порушення Договору, якщо воно відбулося не з його вини.

5.3. Сторона вважається невинною і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання цього Договору.

5.4. Кожна із Сторін не несе відповідальності за зобов'язаннями іншої Сторони перед третіми особами, крім випадків, передбачених цим Договором.

5.5. Установа охорони здоров'я не несе відповідальності у разі виникнення ускладнень у Пацієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю Пацієнта внаслідок:

5.5.1. невиконання Пацієнтом обов'язків, передбачених підпунктом 3.2.1. цього Договору, у тому числі приписів та рекомендацій лікарів Установи охорони здоров'я, Плану лікування тощо;

5.5.2. неповідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров'я;

5.5.3. використання лікарських засобів та виробів медичного призначення неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Установи охорони здоров'я;

5.5.4. не повідомлення Пацієнтом інформації, передбаченої пунктом 3.2.7. справжньої угоди;

5.5.5. отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров'я, розвитку захворювань або патологій, які не пов'язані з наданням медичних послуг за цим Договором.

5.6. Установа охорони здоров'я звільняється від відповідальності, якщо настання ускладнень відбулося не з вини Установи охорони здоров'я (не пов'язане з якістю медичних послуг, що надаються пацієнтами закладу охорони здоров'я).

5.7. Сторони розуміють та визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої послуги, що очікував та бажав отримати Пацієнт при зверненні за наданням відповідної Послуги, сама по собі не є фактом надання такої послуги неналежної якості.

  1. Форс-мажор

6.1. Сторони цього Договору не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору, заподіяні збитки або заподіяні збитки (у тому числі за неможливість виконання або затримку виконання взятих на себе зобов'язань), якщо такі є наслідком дії форс-мажорних обставин.

6.2. Під форс-мажорними обставинами Сторонами розуміються: стихійні лиха, погодні явища та умови (землетруси, зсуви, повені, шквали, урагани, смерчі, тайфуни, припливи та відливи, зливи та зливи, епізоди, град, блискавка, засу виникла пожежа, загальноприйняті морські ризики, революція, оголошена або неоголошена війна, воєнні дії або загроза війни, громадські заворушення, страйки, локаути, блокади, ембарго, саботаж, арешти та ув'язнення, реквізиція суду (у тому числі повітряного), вибухи, виробничі або катастрофи, несправності механізмів, транспортних та вантажних засобів або обладнання, карантинні приписи, зміни в чинних нормах та правилах, запровадження надзвичайного стану, вимоги та приписи державних органів, мораторії та інші акти та дії органів державної влади, міжнародних установ чи організацій, недоступність транспортних або вантажних засобів, неможливість постачальника або виробника товару (не входить до структури Сторін), а також інші явища, події та обставини, що знаходяться поза контролем Сторони, що не виконує цього Договору, якщо така Сторона не могла і не повинна була передбачити їх наступу, а також не могла і не повинна була запобігти або усунути діяв або наслідки дій таких обставин за допомогою наявних у її розпорядженні коштів та за обставин, що для неї склалися.

  1. Вирішення суперечок

7.1. Усі суперечки та розбіжності між Сторонами у процесі виконання ними цього Договору будуть вирішуватися шляхом переговорів, відповідно до чинного законодавства України.

7.2. Якщо відповідну суперечку неможливо врегулювати шляхом переговорів, вона підлягає вирішенню в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

  1. Дія Договору та інші умови

8.1. Цей Договір є публічним Договором (публічною офертою) відповідно до положень ст. 633 Цивільного кодексу України, та містить усі суттєві умови надання закладами охорони здоров'я медичних послуг, зазначених у Прейскуранті медичних послуг. Оферта складається та підписується в одному примірнику, який зберігається в Установі охорони здоров'я. Пропозиції розміщено Установою охорони здоров'я в мережі Інтернет https : // hten - med 24.net . ua / publichnyj - dogovor - o - predostavlenii - medicinskih - uslug / і доступна до вільного ознайомлення. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним та беззастережним і означає згоду Пацієнта з усіма умовами Договору без виключення та доповнення, а також свідчить про те, що Пацієнт розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, пацієнт не перебуває під впливом помилки , обману, насильства, погрози, тощо.

8.2. Пацієнт усно чи письмово звернувшись за отриманням медичних послуг у закладах охорони здоров'я приймає (акцептує) всі умови цього Договору, а дата першого звернення за згодою Сторін вважається датою укладання цього Договору.

8.3. Додатковим доказом укладання цього Договору може бути письмовий документ складений Установою охорони здоров'я та підписаний Пацієнтом (у тому числі, але не лише Інформована добровільна згода Пацієнта).

8.4. Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє безстроково.

8.5. Умови цього Договору встановлюються однаковими для всіх Пацієнтів, за винятком встановлених законодавством України випадків.

8.6. Установа охорони здоров'я не має права відмовитися від укладання цього Договору за наявності у нього можливості (у тому числі технічної, кадрової, організаційної тощо) надати Пацієнту медичні послуги.

8.7. Дія положень цього Договору з оплати медичних послуг не поширюється на випадки надання пацієнтам медичних послуг, що оплачуються Установою охорони здоров'я Страхувальниками за договорами добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров'я) або іншими третіми особами відповідно до умов відповідних договорів.

8.8. Зміни до цього Договору вносяться Установою охорони здоров'я в односторонньому порядку та оприлюднюються:

8.8. 1.На офіційному сайті Установи охорони здоров'я: 

  • www.simeon.net.ua ;
  • www.simeon.net.ua;

8.8.2. На паперових носіях за місцезнаходженням Установи охорони здоров'я.

8.9. У разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненим на офіційному сайті Установи охорони здоров'я та на паперових носіях за місцезнаходженням Установи охорони здоров'я, пріоритет має екземпляр на паперових носіях.

8.10. Зміни до цього Договору не можуть впливати та обмежувати якість та обсяг послуг щодо Послуг, які були оплачені Пацієнтом до набуття чинності такими змінами.

8.11. Цей Договір може бути розірваний у порядку та у спосіб, встановлений законодавством України.

9.Реквізити Заклади охорони здоров'я:


ТОВ «Ен-мед24»

Юридична адреса:08124 , Київська область, Бучанський район, село Мила, вул.Європейська 3-м.
Фактична адреса (для листування):08124 , Київська область, Бучанський район, село Мила, Європейська 3-м.
Солдат Р.В.
Договір онлайн послуг

Договір онлайн послуг

УМОВИ ПРО НАДАННЯ ОНЛАЙН ПОСЛУГ ТОВ «Ен-мед24»

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. У цих Умовах надання онлайн-послуг терміни вживаються в наступних значеннях:

  • Виконавець – ТОВ «Ен-мед24».
  • Замовник - фізична особа, яка звернулася до Виконавця з метою отримання послуг, або, у випадках, передбачених чинним законодавством України, її законний представник.
  • Підтверджуючі дії - дії, що свідчать про згоду Замовника дотримуватися положень, розміщених на Сайті Виконавця та цих Умов. Такими діями можуть бути: замовлення послуг Виконавця, використовуючи сайт, телефонний запис або будь-який інший спосіб замовлення, початок фактичного використання послуг, оплата послуг або інші дії, що свідчать про згоду Замовника з цими Умовами.
  • Онлайн послуги (послуги) - комплекс інформаційних заходів, пов'язаних з інформуванням Замовника з будь-яких питань, які можуть виникнути в процесі надання медичних послуг, та які надаються Виконавцем відповідно до цих Умов. Онлайн послуги не є медичними послугами, носять інформаційний та роз'яснювальний характер, і в жодному разі не можуть бути замінені або розцінені як надання медичної допомоги (медичних послуг). Перелік послуг, їх вартість та детальна інформація про них викладені на Сайті Виконавця у відповідних розділах.
  • Сторони - спільне найменування Замовника та Виконавця при одночасному згадуванні цих Умов.

1.2. Права та обов'язки Сторін передбачені цими Умовами надання онлайн послуг (далі - Умови), а також Договором публічної оферти, який розміщено на сайті: simeon . net . ua / en - med 24. net . ua , укладеним між Сторонами. У разі, якщо договором встановлено норми, що суперечать Умовам, переважну силу матимуть умови відповідного договору.

1.3. Умови розроблені відповідно до вимог чинного законодавства України з метою регулювання відносин, що виникають щодо надання Виконавцем послуг Замовнику.

1.4. Ці умови доступні для ознайомлення на офіційному сайті Виконавця https :// simeon . net . ua / en - med 24. net . ua /(далі за текстом - Сайт), набувають чинності з моменту їх публікації на Сайті. Умови та/або їх окремі положення можуть бути змінені Виконавцем з обов'язковим повідомленням цього Замовника шляхом опублікування на Сайті. Зміни, внесені Виконавцем, набирають чинності з їх публікації на Сайті, якщо інше не передбачено Виконавцем. Замовник зобов'язаний самостійно ознайомитись з ними перед замовленням послуг. Продовження користування послугами або замовлення нових послуг свідчить про згоду Замовника із змінами, що внесені до Умов.

1.5. Вчиненням Підтверджуючих дій Замовник підтверджує, що він ознайомлений та згоден із цими Умовами та цінами на послуги Виконавця, розміщені на Сайті Виконавця, а також дає свою згоду на збирання та обробку своїх персональних даних у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

  1. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

    2.1. Виконавець зобов'язаний: - надавати Замовнику своєчасно, якісно та в повному обсязі послуги відповідно до цих Умов; - надавати Замовнику всю необхідну інформацію, пов'язану з наданням послуг; - повідомляти Замовника про настання будь-яких обставин, які унеможливлюють надання послуг; - надавати послуги в погоджену дату та час на підставі відповідного звернення Замовника до Виконавця (через сайт Виконавця або зверненням по телефону/електронній пошті тощо).

    2.2. Виконавець має право:
    - змінити вартість послуг, повідомивши Замовника про такі зміни шляхом розміщення інформації на Сайті Виконавця або в інший доступний спосіб. При цьому нові ціни набувають чинності з моменту їх опублікування на Сайті Виконавця, якщо інше не передбачено Виконавцем; - припинити в односторонньому порядку надання послуг Замовнику у випадках (зокрема, але не виключно): за наявності протипоказань, визначених Виконавцем; при визначенні Виконавцем необхідності проведення консультативного прийому в установі охорони здоров'я Виконавця та надання Замовнику медичної допомоги; за наявності побажань Замовника щодо способу та обсягу послуг, які можуть бути розцінені Виконавцем як неприпустимі, неможливі чи неефективні; в інших випадках на розсуд Виконавця повідомлення Замовника та обґрунтування причин; - відмовити у наданні послуг Замовнику при пред'явленні Замовником неповних та/або недостовірних даних про свою особу Виконавцю, а також у разі наявності заборгованості Замовника перед Виконавцем за надані послуги.

    2.3. Замовник зобов'язаний:
    - погодити з Виконавцем дату та час надання послуг у порядку, передбаченому Умовами; - повідомити точні та достовірні контактні дані для надання послуг Виконавцем. Сторони визнають достовірними та належними контактні дані (у тому числі номер телефону) Замовника, зазначені ним на Сайті Виконавця, при зверненні Замовника до Виконавця за телефоном, електронною поштою тощо; час та узгодженим способом зв'язку; - приймати належним чином надані Виконавцем послуги; - своєчасно та в повному обсязі оплачувати послуги Виконавця у порядку, передбаченому Умовами; конфіденційність отриманої інформації та не передавати коди та паролі для здійснення оплати та отримання послуги третім особам, а в іншому випадку самостійно несе відповідальність за розголошення такої конфіденційної інформації третім особам.

    2.4. Замовник має право: - вимагати від Виконавця своєчасного та якісного надання послуг за цим Договором; - знайомитися з усією необхідною інформацією, пов'язаною з наданням послуг шляхом звернення до Виконавця за
    телефоном: 0967531393 , та/або на Сайті Виконавця - відмовитися від отримання послуг Виконавця та перенести надання послуги на іншу дату та час, погоджені з Виконавцем.

    3. ПОРЯДОК І УМОВИ НАДАННЯ ТА ОПЛАТИОНЛАЙН ПОСЛУГ

3.1. Виконавець надає послуги на підставі запитів Замовника, що здійснюються з використанням Сайту Виконавця або у разі звернення Замовника до Виконавця за телефонними номерами або електронною поштою, у погоджену між Сторонами дату та час, з урахуванням графіка роботи спеціалістів Виконавця. Послуги надаються за фактичним місцезнаходженням кожної із Сторін з використанням засобів електронного зв'язку, погоджуються Сторонами під час запису Замовника.

3.2. Вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, визначається відповідно до цін Виконавця, розміщених на Сайті Виконавця на дату оплати Замовником відповідних послуг.

3.3. Оплата послуг здійснюється Замовником авансовим (попереднім) платежем шляхом перерахування повної вартості відповідної послуги згідно з Прейскурантом цін Виконавця в національній валюті України на банківський рахунок Виконавця за допомогою онлайн-платежів з використанням платіжних засобів, доступ до яких забезпечено на Сайті Виконавця, та відповідно до правил платіжної системи.

3.4. У разі відмови Замовника від отримання фактично оплачених послуг, Замовник має право перенести надання послуги на будь-яку іншу дату та час, попередньо погодивши це з Виконавцем. У разі, якщо Замовник не бажає отримати фактично оплачені послуги, кошти повертаються Замовнику в порядку, визначеному чинним законодавством України та з урахуванням строків та правил відповідних платіжних систем.

3.5. У разі якщо Замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дати фактичного отримання послуг не заявить письмову мотивовану відмову від їх прийняття, послуги вважаються прийнятими Замовником без застережень та без претензій.

3.6. У разі надання мотивованої відмови Замовника від прийняття послуг, Сторони вирішують спірні питання шляхом переговорів або Виконавець повертає Замовнику сплачені кошти у повному обсязі з отриманням документів та відповідно до умов чинного Законодавства України.

  1. ІНШІ ПОСЛУГИ

4.1. Кожна із Сторін зобов'язана забезпечити сувору конфіденційність інформації, отриманої від іншої Сторони під час укладання та виконання цих Умов. Передача зазначеної інформації третім особам, її опублікування чи розголошення будь-яким іншим способом може мати місце лише за письмовим погодженням Сторін, незалежно від причин та дати припинення Договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.

4.2. Виконавець не несе відповідальності за розголошення інформації, наданої Замовником при використанні Сайту Виконавця, якщо така розголошення відбулася внаслідок обставин, які не залежали від волі Виконавця та не могли бути попереджені або уникнені ним (зокрема, внаслідок хакерських атак, перехоплення інформаційних даних сайту Виконавця , розміщення конфіденційної інформації Замовником на зовнішніх інформаційних ресурсах та/або веб-сайтах тощо).

4.3. Сторони погодилися на ведення запису телефонних розмов та фіксації онлайн-послуг з можливістю посилання на них у разі виникнення спорів, а також при врегулюванні конфліктних ситуацій.

4.4. Надання послуг Виконавцем малолітнім, неповнолітнімчі недіездатним особам здійснюється лише у присутності їх законних представників . Законні представники надають згоду на надання послуг особам, на користь яких вони діють. У такому разі законні представники виступають Замовником відповідно до Умов та зобов'язуються їх дотримуватися.

4.5. На вимогу Закону України про Персональні дані Замовник надає Виконавцю повну необмежену строком згоду на обробку персональних даних будь-яким способом, передбаченим Законом, занесення їх до баз персональних даних Виконавця, передачу (у тому числі за межі митної території України) та/або надання доступу без отримання додаткової згоди суб'єкта персональних даних третім особам, якщо цього вимагають законодавство або інтереси Замовника. Замовник підтверджує, що повідомлено про свої права згідно із Законом та про включення власних персональних даних до баз персональних даних Виконавця. Підтвердження відбувається шляхом підтвердження дій.

4.6. У розумінні Закону під персональними даними розуміється будь-яка інформація про Замовника, в тому числі, але не тільки, прізвище, ім'я, по батькові, дату та місце народження, адресу, телефон, паспортні дані, ідентифікаційний номер, професія, інформація щодо стану здоров'я, поставлених діагнозах, призначеному лікуванні, а також інші відомості, надані Замовником або іншими особами під час виконання послуг за цією Умовою.

4.7. Замовник шляхом підтверджуючих дій дає згоду на отримання онлайн послуг та використання Виконавцем персональних даних, які стали відомі Виконавцю у разі надання послуги, підтверджую , що ознайомлений з Умовами.

 

БЕЗ ПАНІКИ. ЦЕ НЕ ВАША ПРОВИНА

Алкоголізм чи наркоманія – це страшні захворювання, але з ними реально впоратися. Вам допоможе лікування та цілий комплекс інших заходів. Повний курс поверне вас до життя. Залишилось лише набрати номер телефону нашої клініки.

м. Київ, вул.Оноре Де Бальзака 6

Зробіть перший крок! Зателефонуйте нам!
Наша місія - докладати всіх зусиль задля порятунку людського життя, досягати максимально можливих результатів у процесі лікування та виправдовувати довіру кожного, хто до нас звернувся.
запой
Виведення із запою
Кодування
Контакти
Цілодобово:
+38(097)557-30-44
E-mail
mc.detox.ua@gmail.com
Виведення із запою
2021-24 © simeon.net.ua.
запой - помощь

www.simeon.net.ua

+38(097)557-30-44

mc.detox.ua@gmail.com